piątek, 22 listopada 2013




Noc refleksji..



























Chcę coś zmienić. Chcę zmienić moje życie. Zaczynając od siebie - i wizualnie, i emocjonalnie. Wrócę stara ja, obiecuję. Albo nowa ja... lepsza. Jeżeli uda mi się osiągnąć to, co sobie założyłam, to chyba jestem gotowa na to, aby zawalczyć o swoje szczęście. Będę pewną siebie, uśmiechniętą dziewczyną, a Ty będziesz mój, czy Ci się to podoba czy też nie.

Trzymajcie kciuki, żeby mi się udało! :-)

***

'zdobyć życia cel, którym stałeś się'

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki jak najbardziej! Wiem, że wszystko jest możliwe, bo również przeszłam ogromną metamorfozę całej mnie, wyglądu i charakteru i to zdecydowanie na lepsze! Jestem pewna, że z odrobiną wytrwałości i ludźmi, którzy cię otaczają, możesz zmienić się na o wiele lepszą osobę, bo oni będą cię wspierać! ♥

    OdpowiedzUsuń

chętnie pokonwersuję na ważne tematy.